POLITYKA PRYWATNOŚCI

Ochrona danych osobowych każdego gościa jest dla nas bardzo ważna. Dokładamy najwyższych starań, żeby nasi Użytkownicy czuli się bezpiecznie powierzając nam swoje dane już od chwili pierwszego kontaktu z nami. Dlatego stworzyliśmy niniejszą politykę, której zobowiązaliśmy się przestrzegać.

 

Poniższa polityka informuje o sposobie wykorzystywania przez nas Państwa danych osobowych zgodnie z przepisami ujętymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 UE z 27 kwietnia 2016, zwanym dalej RODO.

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorami Państwa danych osobowych są:

  • Techtalker spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Żegańskiej 21/23, 04-713 Warszawa, zarejestrowaną pod numerami NIP 9522251444, REGON 527568652 i KRS 0001084428;
  • Tomasz Pawlak, właściciel marki Utture, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Henryka Opieńskiego 10/26, 60-685 Poznań, zarejestrowaną pod numerami NIP 7642099469, REGON 570888001.

Można się skontaktować z administratorami pod adresem e-mail iodo@techtalker.com.pl; lub pocztą tradycyjną na adresy podane wyżej.

W jakim celu administrator przetwarza dane osobowe?

Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie:

  • niezbędności do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem – wg artykułu 6,
    ustęp 1, litera b RODO, a w szczególności:

    • organizacji wydarzenia Scrum Summit 2024;
    • dostępu do informacji i materiałów na stronie internetowej wydarzenia;
  • zgody – wg artykułu 6, ustęp 1, litera a RODO, a w szczególności:
    • w celu prowadzenia marketingu usług własnych, informowania o przyszłych wydarzeniach Organizatorów i ich partnerów;
  • prawnie uzasadnionego interesu administratora – wg artykułu 6, ustęp 1, litera f RODO, a w szczególności:
    • obsługi serwisu www wydarzenia;
    • obsługi formularzy i innych kanałów komunikacyjnych udostępnionych przez Organizatorów na stronie internetowej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w celu opieki nad użytkownikami oraz odpowiedzi na zadane pytania;
    • obrony przed ewentualnymi roszczeniami, w celu dochodzenia lub obrony roszczeń.

Komu administrator przekazuje dane osobowe?

Dane osobowe mogą być przekazane innym podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie i na podstawie zawartych umów. Dane przekazujemy m.in. podmiotom świadczącym nam usługi IT, obsługę księgową lub innym podmiotom świadczącym usługi niezbędne do prawidłowej organizacji wydarzenia. Podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z poleceniami i zapisami umów.

Ponadto, dane osobowe w okrojonej formie (imię, nazwisko, adres e-mail, stanowisko i firma) mogą zostać przekazane partnerom wydarzenia w celach związanych z marketingiem ich usług i produktów. Dane te przetwarzają dane wyłącznie na podstawie Państwa zgody.

Wszystkie dane przetwarzane przez Techtalker sp. z o.o. są przetwarzane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i spełniają wymagane przepisami unijnymi standardy bezpieczeństwa.

Jak długo administrator przechowuje dane osobowe?

Państwa dane przetwarzamy wyłącznie przez okres niezbędny do celu ich przechowywania, biorąc pod uwagę organizację wydarzenia oraz odrębne przepisy prawa – w szczególności do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z przepisów prawa, np. okresu przechowywania dokumentów księgowych.

W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do świadczenia usług lub do czasu wycofania przez Państwa zgody. W przypadku wycofania zgody zostaną zachowane szczątkowe dane osobowe zawierające datę wyrażenia oraz wycofania przez Państwa zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem.

W przypadku przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu administratora, Administrator przestanie przetwarzać dane w przypadku skutecznego i uzasadnionego sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

Jakie prawa przysługują właścicielowi danych osobowych?

Zgodnie z RODO, właścicielom danych osobowych przysługują następujące prawa:

  • Prawo dostępu do danych – mają Państwo prawo uzyskać informacje o przetwarzanych przez nas danych osobowych, wraz z pełną kopią tych danych.
  • Prawo do sprostowania – mają Państwo w każdej chwili sprostować nieprawidłowe dane osobowe, jak również uzupełnić niekompletne dane przetwarzane przez Administratora.
  • Prawo do usunięcia danych (prawo do zapomnienia) – mają Państwo prawo domagać się usunięcia Państwa danych w następujących przypadkach:
    • Państwa dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania i wygasły wszystkie inne podstawy przetwarzania,
    • wyrażona przez Państwa zgoda została wycofana i wygasły wszystkie inne podstawy przetwarzania,
    • dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
    • dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego,
    • wnieśliście Państwo sprzeciw wobec przetwarzania i wygasły wszystkie inne podstawy przetwarzania.
  • Prawo do przeniesienia danych – mają Państwo prawo otrzymać w ustrukturyzowanym i powszechnie używanym formacie komputerowym kopię swoich danych osobowych. Administrator, w ramach możliwości technicznych, może przesłać kopię tych danych do innego administratora danych osobowych.
  • Prawo do sprzeciwu – jeśli uważają Państwo, że dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora są przetwarzane niezgodnie z prawem, mogą Państwo wnieść sprzeciw wobec tego przetwarzania.
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – mają Państwo prawo żądać, żeby przetwarzanie Państwa danych zostało ograniczone w następujących przypadkach:
    • Państwa dane osobowe są niepoprawne – na okres pozwalający nam zweryfikować ich poprawność i podjąć dalsze kroki,
    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a sprzeciwiacie się Państwo usunięciu danych,
    • wygasły wszystkie podstawy przetwarzania, ale są one Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    • wnieśliście Państwo sprzeciw korzystając z prawa do sprzeciwu – do czasu stwierdzenia przez Administratora czy prawnie uzasadniony interes są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
  • Prawo do wycofania zgody – mają Państwo prawo wycofać w dowolnym momencie zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Odwołanie zgody należy zgłosić mailowo na adres iodo@techtaler.com.pl, a jej wycofanie nie ma wpływu na przetwarzanie, które odbywało się przed przetwarzaniem.
  • Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – jeśli uznają Państwo, że przetwarzając Państwa dane osobowe naruszyliśmy przepisy RODO, mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO.

Jak Administrator obsługuje pliki cookies?

Co to są pliki cookies?

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na komputerze podczas korzystania ze stron internetowych. Pliki te są zapisywane przez przeglądarkę. Każdy plik posiada unikalny identyfikator pozwalający zidentyfikować urządzenia przez czas, po którym zostanie usunięty. Pliki cookies dzielimy na:

  • Sesyjne pliki cookies – pliki przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu zamknięcia przeglądarki. Te pliki są niezbędne do prawidłowego działania serwisu.
  • Stałe pliki cookies – pliki zamieszczone i odczytywane przez serwis do momentu ich ręcznego usunięcia, chyba że przeglądarka została skonfigurowana do usuwania tych plików po zamknięciu.
  • Wewnętrzne pliki cookies – pliki zapisywane przez ten serwis www.
  • Zewnętrzne pliki cookies – pliki zapisywane przez zewnętrzne serwisy www (np. Google).

Pliki cookies na tej stronie można podzielić na poniższe kategorie:

  1. Konieczne pliki cookies – bez tych plików korzystanie z serwisu może być znacznie utrudnione lub niemożliwe. Państwa dane są przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes administratora.
  2. Pliki cookies wydajności – pliki z tej kategorii gromadzą informacje na temat korzystania z serwisu – np. dane podstron odwiedzanych przez użytkowników lub czasu na nich spędzonych. Dane służą usprawnieniu działania strony.
  3. Funkcjonalne pliki cookies – w tych plikach zapisywane są wybory i spersonalizowane informacje o preferencjach użytkowników.
Jakie dane Administrator przechowuje na urządzeniach końcowych?

Techtalker zbiera dane do celów:

  • zapewnienia poprawnego działania serwisu;
  • usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu;
  • obsługi wydarzenia;
  • zbierania danych statystycznych.
Z jakimi serwisami zewnętrznymi współpracuje Admininstrator?

Administrator współpracuje z następującymi serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki cookies na urządzeniach Użytkowników:

  • Google Analytics,
  • Google AdSense,
  • Google AdWords.
Jak długo Administrator przechowuje pliki cookies?

Pliki sesyjne pozostają na Urządzeniach do momentu opuszczenia serwisu. Pliki stałe przechowywane są przez okres maksymalnie 12 miesięcy lub do czasu usunięcia przez Państwa ich z systemu.

Jak zarządzać plikami cookies?

Należy pamiętać, że zupełne zablokowanie plików cookies może negatywnie wpłynąć na działanie serwisu, w tym kompletnie uniemożliwić korzystanie z niego. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie serwisu spowodowanego ograniczeniem koniecznych plików cookies.

Konfiguracja sposobów zarządzania plikami cookies dostępna jest z poziomu Państwa wyszukiwarki internetowej. Sposoby zarządzania plikami dla poszczególnych przeglądarek są dostępne poniżej: